vineri, 20 aprilie 2012

cel puțin o dată pe zi...

Dragilor, astăzi am să vă povestesc cum simt relația mea după muuuuulți ani de trăit și locuit împreună. Să nu credeți că lucrurile au stat bine mereu sau că noi nu avem discuții, certuri și contradicții. Să nu credeți că nu am muncit ca să fim așa cum suntem acum. 


sursa foto
Ca să fiu sinceră (așa cum sunt mereu atunci când scriu aici) am parcurs multe momente grele, dificile, care păreau fără scăpare și care ne-au lăsat urme în suflete, dar pe care am încercat să le depășim exprimând sincer ceea ce am simțit. Au fost multe momente mai puțin frumoase, dar din care am reușit să învățăm câte ceva. 

Nu cred în relațiile perfecte la exterior, în acele relații absolut publice, care nu au nici fundament și nici esență. Nu cred în cei care se laudă cu perfecțiunea relației lor. Nu cred nici în cei care-și dau șanse la nesfârșit deși ambii și-au pierdut speranța cu mult timp în urmă. 

Iată, prin urmare, ce-mi umple mie sufletul și ce mă face să merg mai departe în lumea asta atât de potrivnică și de plină de oameni-povară:

  • Îmi spune că sunt frumoasă cel puțin o dată pe zi
  • Mă mângâie cel puțin o dată pe zi
  • Mă strânge în brațe cel puțin o dată pe zi
  • Îmi zâmbește cel puțin o dată pe zi
  • Mă alintă cel puțin o dată pe zi 
  • Mă ia de mână de fiecare dată când ieșim să ne plimbăm
  • I se umezesc ușor ochii de fiecare dată când simte că mă bucură ceva  
  • Se gândește la mine și când sunt lângă el
  • Adoră să-mi vorbească, să-mi împărtășească tot ce vede și ce simte
  • Mă sună/îl sun de fiecare dată când plec de acasă cu treabă (chiar dacă e vorba de câteva ore)
  • Are mereu grijă să-mi fie cald, să dorm bine, să am perna cea mai bună, locul cel mai ferit în pat
  • De fiecare dată când plecăm la drum are grijă să stau confortabil, să nu-mi fie frig, să am centura pusă
  • Mă trezesc în fiecare dimineață îmbrățișată și cu un zâmbet mare în fața ochilor
  • Ne certăm și uităm de fiecare dată motivul pentru care ne-am certat
  • Nu ezită niciodată să mă ia cu el oriunde ar merge - fie job sau distracție
  • Insistă mereu să petrec timp cu prietenele mele, chiar dacă trebuie să se exileze într-o cameră sau să plece de acasă
  • Îmi ascultă toate poveștile chiar dacă nu sunt pe gustul lui 
Aș putea continua la nesfârșit pentru că sunt atâtea momente mărunte care se petrec zi de zi și care fac tot acest întreg să fie perfect cu toate imperfecțiunile lui. 
 
Ca sfat de încheiere, vă sugerez să fiți sinceri cu voi când investiți într-o relație, ascultați-vă atent inima și rațiunea, dacă ceva vă spune că nu merită, nu ezitați să întoarceți spatele și să căutați fericirea adevărată, dar nicidecum perfectă.
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu