luni, 30 ianuarie 2012

pizza la minut

M-am trezit zilele trecute cu o poftă imensă de pizza făcută în casă. Nu prea aveam chef să fac ditamai aluatul, nici să mai dau drumul la cuptor, aşa că am făcut-o în tigaie. Laura povesteşte foarte frumos aici cum trebuie făcută această pizza la tigaie pe care am încercat-o mai demult şi a ieşit tare bună. De data asta însă am păstrat pentru aluat reţeta mea de pâine, iar din 500 de gr de făină am făcut pizza de 4 ori. Nu folosesc niciodată mai mult de 3 ingrediente pentru a orna aluatul, incluzând sosul de roşii. De data asta pe lângă sos şi mozzarela am avut în frigider o caserolă cu rucola, pe care eu o ador şi care este foarte sănătoasă. Trebuie să ştiţi că are foarte multe proprietăţi medicinale, este un adevărat medicament pentru vasele de sânge, ajutând la diminuarea colesterolui şi anemiei; este un adjuvant foarte bun pentru digestie şi joacă un rol important în protejarea organismului de infecţii. Gata, am zis tot! Mie îmi place foarte mult şi în salate şi cu paste şi cu pizza, ce mai, cu orice!
Nu m-am chinuit foarte mult să dau aluatului forma perfect rotundă de pizza, am întins-o foarte simplu cu mâinile, am pus-o în tigaia de teflon fără să adaug ulei sau unt. Am uns aluatul cu un sos de roşii, am presărat câteva bucăţi consistente de brânză, iar când a fost gata am încărcat-o cu o mână de frunze de rucola... Yummy!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu