marți, 8 mai 2012

invitație la ... orzo



Seara, când e deja destul de târziu să mai beau cafea, mă desfăt cu o ceașcă de orzo. E sănătos, natural, nu conține decât orz și e înlocuitorul perfect pentru o cafea târzie. 
Orzo de la Penny

Am prins acest obicei de la sora mea. Și dacă la început i-am spus că are gust de "șosete", după ce am gustat mai atent, mi-a plăcut destul de mult încât să încep să cumpăr și eu câte un borcan de Orzo pe care să-l așez cu respect lângă recipientul cu cafea. 
Orzo de la Sanovita

Dacă vreți să încercați, găsiți așa ceva la magazinele cu produse naturiste sau la Penny. În magazinele naturiste se găsește Orzo de la Sanovita și costă vreo 8,50. E într-un borcan de sticlă. La Penny e mai ieftin, vreo 5 lei (parcă), dar e de la altă firmă și e într-un recipient de carton (cred). Sunt ok amândouă, deci puteți cumpăra oridecare. 

Atunci când îl serviți, vă sfătuiesc să adăugați o linguriță de zahăr și o lingură de lapte simplu, de soia sau, și mai bine, de lapte condensat. Enjoy!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu