sâmbătă, 12 februarie 2011

Mărturii pentru botez...

Am fost în ianuarie la un botez al unor prieteni care m-au rugat să le "inventez" nişte mărturii dulci. 
M-am gândit bine, am discutat cu "noua mămică" şi am ajuns la o concluzie care a şi avut succes. Am făcut nişte fursecuri rotunde, în două culori, pe care le-am învelinit în celofan. Din păcate, nu am reuşit să fac poze acasă în momentul în care le-am terminat şi le-am înşiruit pe masa din bucătărie ca pe nişte soldăţei gata de război... Era foooaaaaarte târziu şi eram mult prea obosită. Am reuşit totuşi să fac câteva poze la botez, dar nu sunt foarte clare. Sper totuşi să vă daţi seama cam cum arată.

Reţetele pentru cele 2 tipuri de fursecuri se găsesc pe internet; căutaţi fursecuri ghoriba şi crinkles. Vă recomand blogul Laurei Adamache (adamache-laura.blogspot.com) sau blogul Ioanei (www.e-retete.ro). Sunt 2 bloguri pe care le citesc mai tot timpul şi găsesc de fiecare dată ceva nou şi, mai ales, BUN. 
Cât despre ambalaj şi fundiţe, ei bine, trebuie să recunosc că mi-a luat ceva timp până am găsit varianta care să-mi convină. De obicei, mă apuc de astfel de lucruri fără niciun fel de idee, dar pe parcurs se trezeşte ceva în mine care prinde imediat contur. De data asta, am achiziţionat un perforator în formă de fluturaş şi am folosit ca bază o hârtie pictată în multe culori. Toţi fluturii rezultaţi au fost unici, aşadar niciun pacheţel de fursecuri nu a semănat cu celălalt. Am avut şi două tipuri de panglici pe care le-am transformat în fundiţe. 
De obicei, când încep să cumpăr materiale pentru diverse ocazii, mă interesez de decorul sălii sau al camerei unde are loc evenimentul, tocmai ca să ştiu ce culori pot folosi. În cazul de faţă, am primit doar două indicaţii: să fie bune fursecurile şi să folosesc panglici albastre. Ei bine, rezultatul a fost un succes, deşi mi-a luat foarte mult timp ca să găsesc varianta cea mai bună.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu