marți, 20 decembrie 2011

must read for christmas

Am să păstrez şi azi tonul de ieri, doar că de această dată voi veni cu propuneri de citit. În perioada asta, cel mai bine îmi pică să mă întorc la literatura mai clasică, la romane haioase sau - de ce nu - chiar la poveşti. Am cumpărat acum vreo 2 ani Colindul de Crăciun al lui Charles Dickens. Îmi pare rău că nu l-am cumpărat în engleză, dar am prins o traducere bunicică, plus că ador faptul că e o carte copertată. Nu am reuşit să o citesc până acum, dar am început-o zilele trecute şi se potriveşte de minune cu sufletul meu de copil. 
Printre picături citesc câteva dintre cărţile minunantei Jane Austen. Se potrivesc acestei perioade mai ales pentru că în astfel de cărţi nu găseşti nici violenţa şi nici prostul gust al zilelelor de azi. Aşadar, vă sfătuiesc să nu începeţi cărţi încărcate de prea multă realitate şi simţ al răspunderii, ci să bătătoriţi aleile simandicoase ale romanelor clasice ce vă vor unge rotiţele amorţite ale inimii. Nu uitaţi să însoţiţi aceste călătorii literare cu un pahar respectabil de vin... Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu