joi, 17 mai 2012

sufleu de lămâie şi grapefruit

În zilele astea friguroase merită să ne cadorisim cu un desert à la française. Am găsit reţeta într-un pliant, dacă nu mă înşel, şi cum vroiam să dispun de un desert mai fin si mai uşor, acest sufleu de grapefruit a picat la fix. 

 
Aveţi nevoie de:
  • 100 gr de unt
  • 180 gr zahăr pudră (eu am folosit zahăr brun)
  • 4 ouă
  • 2 lămâi
  • 1 grapefruit
  • 50 gr făină 
  • 100 ml lapte

Se amestecă untul cu zahărul. Se separă albuşurile de gălbenuşuri. Se adaugă gălbenuşurile, unul câte unul, la crema de unt. După ce se încorporează, adăugăm sucul şi coaja lămâilor şi grapefruitul. Nu vă speriaţi dacă în acest moment crema va arată ca o maioneză tăiată. E normal. Acum se adaugă făina şi laptele. Se bat bine albuşurile şi se încorporează în cremă. Se pune crema într-o tavă unsă cu unt sau tapetată cu foaie de copt, se lasă în cuptorul încins cam 40 de minute sau până când devine aurie. Se ornează cu zahăr pudră. Vis...

2 comentarii:

Anca Snow spunea...

Ceee tare! :x As face si eu, dar.. nu prea-mi ies dulciurile :)

Diana spunea...

Eu zic sa incerci... Nici mie nu-mi ies toate minunile, dar uneori merita efortul. Sufleul asta e chiar usor de facut, iar la sfarsit vei fi satisfacuta pe deplin...

Trimiteți un comentariu