marți, 8 mai 2012

smoothie

Am tot căutat pe internet rețete pentru un smoothie răcoritor și numai bun de băut ca mic dejun. Am găsit multe tipuri de smoothie-uri, dar unul dintre ele mi-a plăcut mult de tot. E foarte simplu de făcut, foarte sănătos și ține numai bine până la prânz. Cel puțin pentru mine e suficient. 


Aveți nevoie de
  • 2 mere
  • un pahar cu apă
  • o legătură de pătrunjel (am folosit pătrunjel proaspăt cules din grădina mamei mele)
  • salată verde (eu am folosit salată proaspătă din grădina mamei mele. Salata asta e foarte fragedă, nu este prea "grasă", are cam 7-8 frunze micuțe. Am folosit cam 2 salate din astea mărunțele)
  • o linguriță plină cu miere
 
Merele le tăiați cubulețe. Eu nu le-am curățat de coajă, doar de semințe și de cotor. Salata o rupeți, la fel și pătrunjelul. Puneți toate ingredintele în blender și amestecați până când obțineți o pastă destul de lichidă. Nu puneți mai mult de un pahar cu apă pentru că devină prea lichidă și se pierde din gustul intens al pătrunjelului. E foarte bun. Puteți înlocui merele cu pere. Eu nu am încercat decât cu mere, dar am înțeles că rezultatul cu pere e uimitor. Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu