sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Claire Castillon - Insecta

Am descoperit că o am, în colecţia de la Jurnalul, pe controversata Claire Castillon. Am citit rapid, în câteva ore, Insecta - o carte formată din 19 texte individuale care ne aduc în atenţie relaţia mamă-fiică desfăcută şi analizată în toate formele, mediile şi culorile ei. Unele dintre aceste povestiri au fost atât de şocante încât am lăsat de câteva ori cartea din mână de teamă să nu mă contaminez cu vreo idee. Am citit-o totuşi până la capăt cu multă emoţie, pregătită fiind să primesc cu sufletul deschis şocurile cardiace pe care mi le administra scriitoarea cu mult tact, pândidu-mi parcă reacţiile la fiecare pagină lăsată în urmă. A reuşit să-mi lase povara multor întrebări fără răspuns, povara multor gânduri negre plusate de o atitudine încărcată de scepticism la adresa amplului concept dedicat celui de-al doilea sex. Mi-a plăcut atât de mult încât am început un al doilea volum pe care-l am tot în colecţia de la Jurnalul, şi anume Dedesupt este infernul. 


Am găsit pe youtube un interviu cu celebra Claire Castillon şi mi s-a părut foarte interesant de împărtăşit.  Enjoy!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu