duminică, 18 decembrie 2011

pescăruşul

Sâmbătă seara am fost la teatru. Îmi place să merg la teatru. Îmi place teatrul. Mi-am dat licenţa din teatru. Şi totuşi, nu mai citesc teatru. Hmmm,  nu prea înţeleg de ce... Am citit mult teatru în facultate, dar nu cât ar fi trebuit. Mi-am dat seama, văzând sâmbătă Pescăruşul lui Cehov, că mai am multe de învăţat. Mi-a plăcut foarte mult piesa şi am vrut neapărat să o citesc. Am fost foarte surprinsă când am găsit-o gratis pe internet. Pentru cei interesaţi o puteţi descărca de aici. Este o piesă foarte fină, m-a fascinat lanţul iubirilor neîmpărtăşite şi felul de a se manifesta al fiecărui personaj aflat în situaţia de a iubi fără răspuns. Cu ajutorul "amicului google", puteţi răsfoi, citi, aprecia această piesă în întregime sau ca rezumat. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu