luni, 19 decembrie 2011

must see for christmas

Pentru că toată lumea are puţin timp liber de sărbători şi pentru că e sănătos să ne amintim din când în când ce bine e să fii copil, vă recomand să vizionaţi câteva desene animate. Pe mine mă relaxează astfel de momente şi le consider absolut necesare tocmai ca să nu risc să-mi pierd minţile şi să mă încarc cu prea multă realitate. Oricâte probleme aş avea şi oricâte gânduri negre, odată ce luna decembrie se deschide cu o ninsoare blândă şi cu sunete de zurgălăi, mă cuprinde un sentiment de eliberare. Mă îmbăt cu multe copilării în luna decembrie şi încerc cât de mult pot să nu mă gândesc la ceea ce mă aşteaptă după sărbători. Aşa cum îmi împodopesc bradul ascultând Spărgătorul de nuci, în fiecare an obişnuiesc să mă uit la câteva desene animate foarte cunoscute de altfel. Mă bucură astfel de momente şi mă fac să-mi amintesc cât de mult cred în magia Crăciunului. 

Iată lista mea de preferinţe:

A Christmas Carol Găsiţi mai multe variante, de la filme la desene şi musicaluri. Vi-l recomand totuşi pe cel din 2009. E de departe cel mai spectaculos.



 


How the Grinch stole Christmas Numai când mă gândesc că naratorul este nimeni altul decât Anthony Hopkins, mă şi văd cocoţată în vârful patului cu o cană mare de lapte cu cacao în mâini. Yuppy!!!


 



 
The polar express Chiar l-am revăzut acum câteva ore la tv. Tom Hanks este extraordinar.



 


The Nightmare before Christmas l-am descoperit acum 5 ani, cred. Eram la nişte prieteni în vizită şi au insistat să mă uit cu ei la acest minunat desen animat. Nu a fost ceea ce mă aşteptam, dar m-am bucurat să-l revăd şi în acest an. L-am prins pe un post tv, undeva la sfârşitul lui noiembrie.





Aşadar, enjoy şi nu uitaţi de cana de lapte cu cacao!

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu