sâmbătă, 26 iunie 2010

Lista mea de cărţi

"M-am născut cu o listă de lecturi pe care nu o voi termina niciodată." Maud Casey

Am şi eu lista mea. E formată din cărţi pe care urmează să le achiziţionez şi să le citesc. Când nu am bani să mai tai câte una de pe listă, am un locşor destul de considerabil în bibliotecă unde, atunci când am avut posibilitatea, am adunat cărţile care mi-au făcut cu ochiul prin librării, anticariate sau site-uri ale editurilor şi nu numai. E bine să se ştie că lista mea de cărţi e în continuă transformare şi e lungă să-mi ajungă o viaţă de om. 
Dacă aş putea sta în casă să citesc continuu, n-aş întâmpina niciun fel de problemă. Par nebună? Ei bine, nu sunt, doar că lumea de afară nu prea e pe gustul meu. Să nu înţeleagă nimeni greşit, nu sunt asocială, ba dimpotrivă, oamenii care-mi trec pragul casei, se întorc mereu .... 
Din păcate, sunt foarte puţini oameni în jurul meu care să aprecieze acest gen de petrecere a timpului liber, şi anume cititul. Au existat în viaţa mea persoane care nu mă invitau în cercul lor tocmai pentru că citeam. Îmi adresau cu mare greaţă cuvintele : "Ah, stai că tu eşti din aia de citeşte!" şi eram rapid exmatriculată din planurile lor de viitor. Ei na, ce să-i faci, nu poţi să-i mulţumeşti pe toţi. Am fost de foarte multe ori nevoită să particip la tot felul de întruniri obositoare care nu mă priveau sub nicio formă, dar constituiau ceea ce se numeşte "obligaţie", când, în fapt, m-aş fi cufundat cu tot sufletul într-o lectură dulce de seară. Dar cine n-a trecut prin asta? Suntem sclavii societăţii în care trăim. Mult respect celor care pot să ocolească toate regulile şi să trăiască în lumea lor proprie!

Şi acum, să trecem la lista de cărţi! Am să toooooooot adaug aşa, din când în când, câte o carte nouă şi am să le tai pe cele deja achiziţionate(aviz celor care vor să-mi facă un cadou! :) ).



JANICE J.K.LEEPROFESOARA DE PIAN
GLORIA GOLDREICH - CINĂ CU ANNA KARENINA
ALEXANDRE JARDIN - FIECARE FEMEIE ESTE UN ROMAN
HARUKI MURAKAMI- AUTOPORTRETUL SCRIITORULUI CA ALERGĂTOR DE CURSĂ 
                                         LUNGĂ 
STIEG LARSSON - BĂRBAŢII CARE URĂSC FEMEILE 
STIEG LARSSON - FATA CARE S-A JUCAT CU FOCUL
STIEG LARSSON - CASTELUL DIN NORI S-A SFĂRÂMAT
JOHN BRAINE - DRUMUL SPRE ÎNALTA SOCIETATE
JOHN BRAINE - VIAŢA SPRE ÎNALTA SOCIETATE
MITCH ALBON - ÎNCĂ O ZI
GABRIEL LIICEANU - UŞA INTERZISĂ
TERU MIYAMOTO - BROCART DE TOAMNĂ
ANDRE MAUROIS - CLIMATE
AURORA LIICEANU - PRIN PERDEA
ANDREW SEAN GREER - CONFESIUNILE LUI MAX TIVOLI
MARJANE SATRAPI - PERSEPOLIS
LUMINIŢA VOINA- RĂUŢ - TRADUCERILE DIN POVESTE
ANTONI CASAS ROS - TEOREMA LUI ALMODOVAR 
P.F.THOMESE - COPILUL UMBRĂ 
AZAR NAFISI - CITIND LOLITA ÎN TEHERAN
DALIA SOFER - SEPTEMBRIE ÎN SHIRAZ
LOUISA MAY ALCOTT - MICUŢELE DOAMNE 

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am citit cu placere Septembrie in Shiraz, se incadreaza intrutotul cu genul de carti care le-ai citit pina acuma. Lectura placuta !

Diana spunea...

Am notat! Merci!

Trimiteți un comentariu