marți, 8 noiembrie 2011

biscuiţi de toamnă


Zilele răcoroase şi ploile reci mă îndeamnă mereu să mă bucur mai des de o ceaşcă de ceai acompaniată de un biscuit, bineînţeles, preparat în casă. 
Vă recomand să încercaţi să abandonaţi cumpărăturile deloc necesare care implică şi cutiile de dulciuri frumos ambalate ce vă îmbie pe rafturile marketurilor mai mari sau mai mici. Mă tenzează şi pe mine destul de des, dar în majoritatea cazurilor mă opresc la timp. Am şi scăpări, dar nu atât de grave ca pe vremuri. 

Tocmai de aceea biscuiţii pe care vi-i propun azi sunt foarte uşor de făcut şi sunt delicioşi pentru o ronţăială simplă de toamnă.


Avem de nevoie de:
  • unt 115 gr
  • zahăr brun 80 gr
  • zahăr alb 75 gr
  • praf de copt 2 linguriţe
  • bicarbonat 1/2 linguriţă
  • un ou 
  • făină albă 210 gr
  • esenţă vanilie 1 linguriţă
  • ciocolată neagră 100 gr 

 Cum facem?

Simplu. Amestecăm untul cu ambele tipuri de zahăr, nu foarte mult, trebuie să se simtă încă zahărul. Adăugăm oul, vanilia si mai amestecam puţin. Apoi adăugăm făina amestecată în prealabil cu praful de copt şi bicarbonatul. La final, omogenizam totul cu bucăţelele de ciocolată. 
Facem biluţe din aluat de mărimea unei nuci, le punem pe tava acoperită cu hârtie de copt având grijă să lăsăm un spaţiu destul de generos între ele. Le coacem timp de 10 min la 190 grade Celsius. 

P.S. Calitatea pozelor lasă de dorit. Ştiu. Dar asta a ieşit cu telefonul...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu