vineri, 6 aprilie 2012

Supă. Mult verde.

Păi dacă tot a venit primăvara şi prin pieţe şi pentru că v-am povestit deja cum îmi place mie să mă învârt printre tarabe, iaca şi o postare cu ceva mai light de umplut burticile. Aşadar, vă recomand din suflet o supică uşoară, de primăvară, cu verdeţurile pe care le găsiţi amu prin piaţă. Eu am pus aşa:

  • 2 legături leurdă
  • 1 salată verde
  • 1 legătură ceapă verde
  • 1 legătură pătrunjel
  • 3 morcovi (de la mama din grădină)
  • 1 ţelină mică (apare tăiată în poză, lângă morcovi, dar am uitat să scriu despre ea...)
  • 2 rădăcini păstârnac
  • 2 linguriţe de ardei (am avut din cel uscat)
  • 3 ciuperci uscate (am găsit la Lidl o punguţă cu ciuperci chinezeşti uscate)
  • 1 lămâie
Puneţi vreo 2-3 l de apă la fiert, zvârliţi toate cele în oală, exceptând cele verzi. Când sunt aproape fierte puneţi şi verziturile în oală şi minunaţi-vă de primăvară. Lăsaţi puţin la fiert, cam 5 minute. Dregeţi de sare şi piper. Imediat ce opriţi focul, adăugaţi sucul de la o lămâie. Dacă nu vi se pare suficient de acrişoară, mai adăugaţi lămâie. Se serveşte cu o lingură sau două de iaurt fin şi consistent şi pâine proaspăt scoasă din cuptor. S-aveţi poftă!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu