miercuri, 14 martie 2012

batoane cu fulgi de ovăz

http://www.lauraadamache.ro/
Acum ceva vreme am găsit pe blogul Laurei o reţetă numai bună pentru momentele în care ai ronţăi ceva dulce, dar care parcă n-ai vrea să fie chiar atât de dulce şi nici să-ţi strice formele în oglindă. Nu am respectat în totalitate reţeta Laurei, dar m-am descurcat elegant cu ce aveam la îndemână. Prin urmare, am tăiat de pe lista ei ciocolata neagră (pentru că nici nu avem în casă) şi am adăugat o mână zdravănă de merişoare şi câteva curmale ciopărţite după bunul meu plac. Am respectat în schimb toţi paşii de pregătire ai reteţei şi a ieşit o tavă potrivită de batoane numai bune pentru cutiuţa mea cu dulciuri.
 
Info: Foarte practic, pe blogul Laurei, aveţi la fiecare reţetă posibilitatea de a o transforma în pdf. Şi aici magie, ce mai! Puteţi imprima reţeta cu poze sau fără, iar la fiecare rând al reţetei aveţi opţiunea de delete. Deci o puteţi imprima doar cu ingredientele pe care le doriţi. Eu aşa am procedat, am scos de acolo pozele, ciocolata, zahărul vanilinat şi tot ce nu mă mai interesa, şi am imprimat o reţetă perfectă pentru catastiful meu simandicos încărcat cu notiţe şi pete de cremă... 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu