miercuri, 18 aprilie 2012

4 sucuri şi o salată...

.... sau ce mănânci când te grăbeşti. 

În general, dimineţile mele sunt destul de haotice mai ales dacă trebuie să plec undeva foarte devreme. Nu prea îmi convine să nu mănânc înainte să plec de acasă aşa că fac tot posibilul să îngurcitez ceva repede şi cât mai hrănitor posibil. 

Am tot citit pe site-urile vegane despre smoothie-urile doldora de vitamine şi minerale, însă n-am reuşit să-mi pun la punct lista de cumpărături încât să am mereu la îndemână ceva verde care să reziste până a doua zi de dimineaţă. Oricum aş face, oricât aş cumpăra reuşesc să ronţăi până seara toate proviziile verzi pe care le cumpăr. Plus că nu am timp mereu să merg la piaţă. Oricum, din fericire, foarte rar mi se întâmplă să nu am fructe în casă, aşadar reuşesc să beau câte un suc de fructe combinat cu ceva legume la fiecare mic dejun luat pe fugă. Prin urmare, imediat cum deschid ochii mă înfiinţez în faţa storcătorului de fructe şi mă pun pe treabă. În 5 minute, am terminat cu micul dejun. Cum fac? Simplu....
 
Combin:
  • grapefruit roşu cu sfeclă
  • grapefruit alb, portocală şi sfeclă
  • portocală, măr şi ţelină
  • măr şi ţelină
Vă sfătuiesc să combinaţi fructele cu astfel de legume pentru că sunt foarte sănătoase. Sfecla de exemplu ajută foarte mult la detoxifiere, stimulează sistemul imunitar, încurajează producerea de celule roşii, energizează şi mineralizează organismul, iar ţelina conţine o grămadă de vitamine şi ajută atât la scăderea tensiunii, cât şi a nivelului de colesterol din organism. 

Mă gândeam că s-ar putea să am dureri de stomac de la atâta acid, dar nu am întâmpinat astfel de dificultăţi. În plus mă şi satur binişor şi-mi permit să alerg cu treabă câteva ore bune până la următoarea masă. 
 
 
Totuşi, când vreau ceva mai consistent şi am timp să merg până în piaţă, încropesc repede o salată cu toate frunzele pe care le găsesc: lobodă, leurdă, salată, spanac, măcriş. Dacă am la îndemână adaug eventual câteva roşii cherry şi câteva felii de castravete, dar nu fac un musai din asta. Câteodată mă bucur şi de câteva crutoane şi puţină brânză, dar doar sosul este obligatoriu, un sos simplu din sucul de la o jumătate de lămâie, o jumătate linguriţă miere, puţină sare, 2-3 linguri de ulei de măsline. Vis.... Voi ce păpaţi când vă grăbiţi rău de tot dimineaţa devreme?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu