luni, 14 iunie 2010

Azi e zi de scris...

Pentru că am avut o perioadă îndelungată în care nu am putut să-mi las timpul liber să se scurgă în compania sinceră a unei cărţi, iată că acum a venit din nou momentul să mă înfrupt din acest fruct delicios. 
Am decis să-mi dedic blogul doar plăcerilor personale, printre care se numără, bineînţeles, şi cititul. 
Lista mea de cărţi citite începe de azi aici, pe blog, deşi ea se întinde din timida mea copilărie, când mama mă obliga să citesc minim 50 de pagini pe zi. Îmi amintesc cu mare drag de acele vremuri, deşi pe atunci eram încărcată de ciudă; consideram că-mi pierd timpul cu o carte în loc să mă joc. Ştiu că la un moment dat ceva s-a întâmplat în sufletul meu şi de atunci cărţile mi-au stat mereu pe noptieră.
Am început să citesc cu pasiune, cu dăruire şi cu respect. M-am îmbătat cu lecturi de toate felurile doar ca să mă binedispun după o zi grea de şcoală sau de serviciu. 
Din păcate, perioada grea prin care am trecut în ultimii doi ani, mi-a răpit până şi acest mijloc de relaxare. Mi-am dat seama că îmi revin doar în momentul în care n-am dormit ca să termin o carte. Atunci am ştiut că totul e din nou posibil. 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu