sâmbătă, 28 mai 2011

Plăcintă REGALĂ cu iaurt

V-am mai povestit despre Cartea Regală de Bucate a Principesei Margareta de România. Am încercat  vreo trei reţete până acum, şi anume: Lemon Drizzle Cake, Prăjitura de Iaurt şi Plăcinta cu Iaurt. Din păcate, nu am reuşit să pozez decât una singură şi anume Plăcinta cu Iaurt pe care vă invit să o preparaţi şi voi pentru că este delicioasă şi foarte uşor de făcut. 

Aşadar, aveţi nevoie de următoarele ingrediente:

400 gr iaurt simplu
5 ouă
5 linguri de zahăr
300 gr stafide
coaja rasă de la o lămâie şi de la o portocală (eu nu am avut decât lămâie)
1 pachet foi de plăcintă
1 praf de sare

Mixaţi gălbenuşurile, zahărul şi iaurtul, iar apoi adăugaţi albuşurile bătute spumă şi praful de sare. 
Aşezaţi în tava pregătită dinainte (cu foaie de copt sau unsă cu ulei - eu am folosit foaie de copt), patru foi de plăcintă unse cu ulei, turnaţi o parte din compoziţie şi presăraţi stafide. Repetaţi operaţiunea până terminaţi compoziţia. Deasupra trebuie să aveţi patru foi de plăcintă unse cu ulei. Coaceţi plăcinta cam 40 min. Când o scoateţi din cuptor, acoperiţi-o cu un şervet de hârtie şi un prosop de pânză. Asta o va ajuta să se înmoaie. Presăraţi zahar pudră înainte de servire. Nice week-end!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu