luni, 7 februarie 2011

la 29 de ani...

M-am trezit că mai am vreo 2-3 săptămâni până împlinesc venerabila vârstă de 30 de ani. Hmmm... Am stat şi m-am gândit ce am realizat sau mai bine zis ce am schimbat în ultimul meu an de viaţă. Ei bine, nu mi-a luat cine ştie ce timp pentru că ştiu foarte bine cine sunt sau cine am devenit. Anul care a trecut peste mine a fost unul cu un singur anotimp pentru sufletul meu, cu gânduri şi locuri pe care nu le-am dorit şi nu le-am visat nicicând. A fost un an greu, un an geros şi crâncen, un an ca o boală de care nu te mai vindeci. Nici acum nu ştiu cum am trecut peste anumite momente, însă ştiu sigur cum am rămas în urma lor. Nu cred că am să găsesc calea de a mă vindeca de acest anotimp, dar am o viaţă întreagă la dispoziţie să încerc. Nu ştiu dacă am să reuşesc, dar nici nu mă interesează...
Am schimbat multe la mine, am trecut la un alt nivel al eului meu, poate l-am mai colorat puţin... Mi-am dat seama că libertatea nu există oriunde ai fi, că oamenii nu sunt ceea ce par nici măcar atunci când îi cunoşti îndeaproape, că există foarte puţine lucruri în lumea asta care contează şi cu atât mai puţine cele de care ai nevoie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu