sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Fredrika Stahl - Twinkle, twinkle little star

Mda, nu prea am mai scris de ceva vreme. Am deja aproape o lună de când n-am mai dat pe aici. Din fericire sau din păcate (sincer, nu ştiu cum să pun problema), muncesc de la mult în sus şi sar dintr-un oraş într-altul ca şi cum n-aş avea domiciliu. Dacă tot trăiesc printre bagaje, m-am gândit să-mi pun sufletul la culcare. Aşadar, pentru noaptea de azi, pe care o dorm în patul propriu (în sfârşit!) ascultăm Fredrika Stahl. 



Twinkle, twinkle, little star, 
How I wonder what you are. 
Up above the world so high, 
Like a diamond in the sky. 
Twinkle, twinkle, little star, 
  
When the blazing sun is gone, 
When there's nothing he shines upon,
Then you show your little light, 
Twinkle, twinkle, through the night.
 
Twinkle, twinkle, little star
How I wonder what you are....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu