miercuri, 6 octombrie 2010

Miros de copilărie

Am preluat ideea de pe un blog care mi-e foarte drag şi pe care-l citesc de vreo 2 ani. N-o cunosc personal pe tomată, deşi am locuit în Timişoara, dar cred sincer că e un suflet de prieten. 
Mai jos e link-ul cu blogul şi ideea ei.



Ce miros are copilăria voastră?
Ei bine, m-am tot gândit şi mi-am dat seama că are mirosul bunicii mele, al prăjiturilor de casă, al cafelei ness, al Crăciunului de portocală (dacă pot să-i spun aşa pentru că doar atunci mâncam portocale), al cărţilor, al ceaiului de mentă.

Ce gust are copilăria voastră?
Gust de nuci, mere, ceai de mentă. Iubesc ceaiurile, dar cel de mentă îmi aminteşte de grădina bunicii mele şi de drumeţiile făcute în compania bunicului meu. Şi acum, după atâţia ani, mă duc în pădure ca la magazin. Mereu vin de acolo cu ceva (frunze, pietre, conuri de brad, crenguţe...).

Cum sună copilăria voastră?
I just call to say I love you - Stevie Wonder
Pentru voi, muguri noi - Mihaela Runceanu
Nu ştiu - Carmen Rădulescu


 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu