sâmbătă, 2 octombrie 2010

Mix de filme văzute şi revăzute lately

1. The taking of Pelham 123
 Sunt un fan declarat al lui Denzel Washington, aşadar filmul nu avea cum să nu fie bun. Mi-a plăcut foarte mult şi John Travolta, deşi nu prea mă impresiona când era mai tânăr. Per total, recomand! Merită văzut!

2. Inside man

 Din nou, Denzel Washington. De data asta a făcut echipă cu Jodie Foster, pe care o ador, şi Clive Owen, căruia rolul i-a venit ca turnat. L-am văzut din greşeală pe un post de televiziune, dar nu am reuşit să-l prind până la sfârşit. L-am revăzut cu tot cu sfârşit, câteva zile mai târziu. Foarte bun!   

3. You've got mail
E un film de suflet pentru mine. L-am văzut şi revăzut de 5 ori. Actorii sunt absolut extraordinari, iar filmul e de-a dreptul delicios. Îmi plac filmele cu multă lumină, filmele care transmit puţin optimism. Nu ştiu dacă cineva înţelege ce spun, dar sper să-l urmăriţi cu plăcere.
 
4. Schindler's list
Iniţial, am crezut că e prea trist ca să-l pot vedea. Îmi imaginam tot felul de scene macabre, dar n-a fost deloc aşa. E o capodoperă şi-mi pare rău că mi-a luat atâta timp până să mă hotărăsc să-l văd. 

5. Star Wars - 1-6
Am cumpărat primele 3 părţi ca să le ofer cadou cuiva drag. Sinceră să fiu, n-am avut niciodată răbdare să-l înţeleg. Mereu era difuzat invers şi nu înţelegeam nimic. Aşadar, m-am pus să-l văd cap coadă şi m-am îndrăgostit de el şi de Darth Vader.  Pentru cei ce nu l-au văzut cum trebuie până acum, n-au decât să se uite pentru că MERITĂ!

6. Interception
Mi-a povestit un prieten despre el şi mi s-a părut interesant. Într-adevăr, este. N-am fost niciodată una dintre îndrăgostitele de Leonardo di Caprio, dar stilul lui de a întrupa un personal te duce cu gândul la cuvântul artă.

7.The Bridges of Madison County
L-am prins recent pe un post de televiziune. Nu-mi place Clint Eastwood, nu-mi place persoana lui. Nu am un motiv anume, doar că nu-mi place.  Totuşi, am văzut câteva filme cu el şi recunosc că e un actor desăvâşit. Filmul ăsta m-a smuls din somn şi mi-a stors o groază de lacrimi... De Meryl Streep, ce să mai zic, este una dintre preferatele mele.  

8.Woman of Straw
L-am surprins în timp ce făceam zapping. Am crezut că e vreun James Bond, dar m-am înşelat. Mi-a plăcut foarte mult. Îmi plac filmele vechi, chiar şi cele alb negru. Parcă nu sunt atât de violente şi transmit mai mult decât simple emoţii, transmit stări. 

9. Breach 
E un film plin de suspans. Cu personaje foarte bine conturate. Poveste reală. So, merită văzut. Mi-a plăcut.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu