marți, 21 februarie 2012

în două...

M-am trezit în sunet de ploaie. Afară zăpada se luptă să-i reziste. Am băut o cană mare de lapte de soia şi am ronţăit un biscuit. M-am uitat în jurul meu şi m-am liniştit pentru o secundă. Am păstrat în jurul meu lucrurile în ordine tocmai ca să nu-mi provoc un stres inutil. Problema e când ies din dormitor... Am răsfoit câteva minute o carte, dar mi-am dat seama că nu aveam dispoziţia necesară. Era 7:30.  Dacă ieri, în jurul orei 10, eram deja umblată cu treburi de serviciu, azi nu aveam pe agendă decât mărunţişuri şi multe de împachetat. Pentru prima oară mi-am împărţit lucrurile în două. Voi lua cu mine doar o parte, iar pe cea consistentă o depozitez. Mda, viaţa mea va locui în pod până eu mă voi ocupa să-i aştern un drum de urmat. Şi ca să mă binedispun puţin, iacă o melodie care nu-i chiar genul meu, dar e numai bună de urlat amu! Enjoy!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu