miercuri, 22 februarie 2012

TIS Farmaceutic

Ieri după-masă am ieşit din casă cu gândul să-mi cumpăr un balsam de buze bun, ieftin şi natural. M-am înfiinţat în faţa farmaciei de la mine din zonă şi am cotrobăit în coşuleţul cu balsamuri. Surpriză! Am găsit doar produse româneşti, la preţuri de bun simţ, cu ingredinete naturale. Aşadar am achiziţionat cu mare încântare un balsam de buze cu propolis şi ulei de ricin de la TIS Farmaceutics. M-a costat vreo 4 lei şi ceva şi este chiar foarte bun. Când alegeţi astfel de produse, citiţi atent eticheta. Nu trebuie să aibă prea mult ingrediente şi e de preferat să conţină ceară şi nu parafină. Găsiţi mai multe informaţii despre produsele lor chiar pe site-ul TIS Farmaceutic.
Mi-am amintit că am mai încercat de la ei un demachiant, o crema contra arsurilor şi o cremă pentru entorse şi dureri musculare. Am fost foarte mulţumită de toate aceste produse pe care le-am descoperit întâmplător şi ale căror preţuri sunt foarte mici. Am înţeles că acest aspect este rezultatul lipsei de publicitate şi a investiţiei nesemnificative în ambalarea şi etichetarea produselor. Sinceră să fiu, nu prea mă interesează forma sau culoarea ambalajelor, ci mai degrabă mă interesează ingredientele produsului respectiv. Aşadar, despre TIS numai de bine!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu