joi, 8 decembrie 2011

coroniţa de crăciun

De vreo 4 ani încoace, primesc în dar la sfârşitul lunii noiembrie sau la începutul lunii decembrie, o minunată coroniţă de Crăciun, sută la sută handemade. Nu ştiu de ce până acum nu le-am făcut poze, dar acum am zis că e musai să vă arăt cât e de frumoasă. De obicei, o aşez chiar pe uşa de la intrare, dar din păcate anul ăsta mi-am dat seama că uşa mea nu se pretează la astfel de gesturi festive, din două motive:  unu - pentru că e din metal şi nu pot să bat în ea niciun măcar un cui mic-mic, iar doi -  pentru că vizorul este atât de bine prins în uşă încât nu-mi lasă niciun spaţiu cât de mic ca să agăţ minunea asta de conturul lui. Aşadar, mi-am pus coroniţa pe peretele din faţa uşii de la intrare, adicătelea cum deschizi uşa, cum dai cu nasul în ea. Sunt foarte mândră de coroniţa mea şi mulţumesc din suflet pentru un cadou atât de frumos pe care îl aştept bineînţeles şi la anul! :)

2 comentarii:

Erika S. spunea...

Cu mare plăcere! Mă bucur teribil că ţi-a plăcut, cu toate că nu a ieşit exact cum doream. (ce să faci cu lipsa de materiale :( )...
Aştept cu nerăbdare să mai postezi "mărunţişurile" care fac luna decembrie aşa frumoasă. Cozonacul am să-l fac sigur !

Diana spunea...

Mă bucur mult că mă citeşti... Îţi mulţumesc din nou pentru tot!

Trimiteți un comentariu