miercuri, 7 decembrie 2011

rosenkrantz

Dacă e decembrie, trebuie musai să fie şi un cozonac în decor. Am gustat pentru prima oară minunatul rosenkrantz la începutul acestui an când eram în vizită la nişte prieteni de familie. De atunci l-am făcut de vreo 2 ori pentru că este absolut delicios. (găsiţi reţeta foarte explicită aici). Nu este atât de greu de făcut pe cât pare, dar necesită ceva mai mult timp pentru preparare şi ceva mai multă atenţie pentru că se lucrează cu zahăr caramelizat. Ultima oară când l-am făcut am schimbat puţin compoziţia, şi anume după ce am împărţit aluatul în două, am umplut o parte cu unt, nucă şi zahăr, iar cealaltă parte cu ciocolată şi alune. A ieşit o nebunie! Ştiu că poza mea nu este de calitate, dar sper să vă daţi seama cât de bun poate fi (dacă nu de la mine, măcar din linkul de mai sus). Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu