luni, 29 octombrie 2012

guilty pleasure.2


Nu cred că v-am mai povestit despre asta până acum. Da, sunt iremediabil obsedată de bomboanele gumate Haribo. În special de ursuleţi, dar accept şi celelalte variante. 

Ştiu că nu sunt sănătoase. Ştiu că printre ingredientele lor este şi zahărul. Ştiu că nu sunt cine ştie ce deliciu culinar rafinat. Ştiu. DAR le ador pur şi simplu. 

Eu nu prea îmi cumpăr aşa ceva pentru că ştiu sigur că nu mă pot abţine şi voi ronţăi cu plăcere măcar câteva. Însă sora mea are grijă să-mi mai facă astfel de surprize mai ales când simte ea că am perioadă mai stresantă sau un moment mai dificil în viaţă sau pentru că pur şi simplu plouă afară. 

Pe vremuri ronţăiam o pungă întreagă, dar acum de când mi-am schimbat stilul de alimentaţie reuşesc cu greutate să mânânc cam 5-7 ursuleţi deodată. Atât. Nu mai mult. Mă deranjează prea mult gustul de dulce. Aşadar, dosesc punga cu pricina prin sertarele din bucătărie. Mă prefac că uit de ea. Uneori reuşesc.

Alteori mă însoţeşte la citit... Of, of, măi, măi!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu