marți, 4 septembrie 2012

filme văzute pe drumuri

Dacă tot mi-s pe drumuri şi prinsă printre stresuri, mă relaxez cu filme sau citesc cărţi ce nu prea necesită atenţie, plus că ambele activităţi mă lasă cu poftă de îngheţată şi plimbări prin ploaie.


LAST NIGHT e un film sincer, ca să zic aşa, cu Keira Knightley, Sam Worthington şi Eva Mendez. Pe Sam Worthington îl ştiţi sigur din Avatar, film care pe mine nu m-a mişcat mai deloc, şi deşi prestaţia lui a fost cât se poate de onorabilă, nu mi s-a părut a fi un film care să-i scoată în evidenţă calităţile. E un actor absolut extraordinar, dar în Avatar a fost parcă supus limitărilor, exact ca Leonardo di Caprio în Titanic. Nici ăla nu mi s-a părut un film care să extragă tot ce avea de oferit dl di Caprio. Ei bine, ca să ne întoarcem la oile noastre, aici Sam Worthington nu a fost nevoit să facă acrobaţii, ci să exprime stări sufleteşti, să descrie o întreagă relaţie prin simple expresii, să înşele, să regrete, să vorbească din priviri. Mda, aici mi-a plăcut. Merită văzut!


 
Să trecem la ceva şi mai intens, şi anume WARRIOR.  Un film extrem de tumultuos ce-ţi seacă toate lacrimile şi te lasă fără prea multe cuvinte la final. Merită timpul petrecut în faţa calculatorului din toate punctele de vedere. Bine, mie îmi şi place enorm Tom Hardy şi genul de roluri pe care le joacă. Amu mi-am amintit şi de Bronson care chiar e de referinţă la acest actor. 

Următorul pe listă este TRANSFORMERS 3. Mda, nice, dar nu m-aş mai uita încă o dată. Ce să zic, aceeaşi Mărie cu altă pălărie sau mai bine spus, aceeaşi pălărie, dar altă Mărie. Da, acriţa principală s-a schimbat, mie una, nu mi s-a părut cea mai potrivită alegere. Şi sinceră să fiu, rolul ăsta nu este cel mai bun al lui Shia LaBeouf. Şi la el, ca şi la Sam Worthington, vreau să văd ceva chin, ceva trăiri, ceva teatral, muncit... Din păcate, nu asta îmi transmite cu Transformers, dar la urma urmei, e comercial, iar asta înseamnă încasări, bani şi piscine. Or something....



Să-i dăm înainte cu FAST FIVE! Ăsta e reloaded de cam multe ori, dar din fericire au reuşit să mai capteze atenţia încă o dată. Sincer, a fost bunicel. Te aştepţi să te chinui ca să rabzi desfăşurarea acţiunii până la final, dar a fost destul de entertaining. Merită să pierzi vreo 2 ore cu el!
 


Închei relatarea despre ultimele filme văzute cu BURLESQUE! Ăsta urmează the same path cu tânăra ce pleacă din cătunul în care s-a născut ca să ajungă "minune" într-un mare oraş. Totuşi, atmosfera de moulin rouge cu pretenţii mi-a plăcut. Bineînţeles că Cher şi Christina Aguilera s-au duelat în voci, dar per total s-a cântat şi s-a terminat cu bine. Mie mi-a fost suficient să-l văd o singură dată şi să-l şterg definitiv din memorie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu