marți, 17 aprilie 2012

Măria Sa Oul Roşu...

Ştiu că am lipsit câteva zile bune de aici, dar am făcut tot posibilul să mă închid în mine şi în casă cu ocazia sărbătorilor pascale... 

Am ştiut că acum cam toată lumea va avea pauza mult aşteptată, iar eu am să pot să renunţ la telefon şi la mail. E sănătos să-ţi permiţi câteva zile fără atâta tehnologie! Aşadar am încercat să mă bucur de natură, să pregătesc câteva bunătăţi, să vopsesc ouă în vinerea mare, să citesc, să văd filme, să apuc să pun ţara la cale cu un prieten bun venit de departe, să dorm şi să nu mă gândesc la câte am de rezolvat luna asta... 

Am reuşit în mare să nu mă stresez şi să-mi permit o zi în care să nu ies din casă, ci doar să stau la orizontală cu masa pusă permanent, cu paharul de vin pe jumătate gol, ronţăind dulciuri la ore nepotrivite, mâncând de-a binelea în miez de noapte, moţăind pe canapea cu nasul în televizor sau în carte, blocând fără milă vocea telefonulului tocmai ca să pot visa în linişte la nori albi şi pufoşi, la o lume de basm în care zâmbetul şi buna dispoziţie sunt la oridinea zilei. 

Mi-am încărcat doar parţial bateriile, iar stomacul meu a fost chinuit fără urmă de compasiune. Aş fi avut nevoie de un concediu mai îndelungat şi mese mai uşoare ca să pot spune că sunt din nou gata de luptă, dar am profitat din plin de aceste câteva zile ca să-mi deschid mintea şi sufletul din nou lumii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu