miercuri, 11 aprilie 2012

Mă uit la Maddie şi David...

Mda, este un fel de guilty pleasure pe care trebuie să-l recunosc. Serialul se numește mai exact Moonlighting, iar când eram mică, nu pierdeam nici măcar un episod. E adevărat că pe atunci nu prea era din ce să alegi. Știu că era difuzat seara, parcă în week-end și mi se părea extrem de haios. Mi-a rămas la suflet, ce să mai zic!

Acum câteva săptămâni, am dat de Moonlighting pe AXN Crime. În ultimul apartament în care am stat în chirie, aveam contract cu UPC și nu aveam în grila de programe nici AXN, nici AXN Scifi, nici AXN Crime - posturi care mie îmi cam plac -, însă odată ce m-am mutat, am revenit la RDS care le are pe toate. Și supriză am dat de serialul ăsta care se difuzează pe la 7 seara. Îmi place și acum. Ei bine, nu atât de obsedant ca pe vremuri. Suport pierderea vreunui episod fără probleme. Dar oricum, seara pe la 7 când fac o pauză sau termin treaba, pică numai bine. Voi aveți astfel de seriale pe care le-ați văzut odată demult, în copilărie, și le-ați regăsit acum, cu aceleași sentimente? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu