vineri, 16 martie 2012

jamie woon - shoulda

De ceva vreme vreau să postez melodia asta, mai ales că mi s-a întâmplat ceva curios cu ea. Mi-a spus despre ea o foarte bună prietenă de-a mea acum vreo lună, cred. I-am promis că o ascult, lucru pe care l-am şi făcut. Atunci n-am luat-o chiar aşa în serios, dar după o vreme, m-am trezit aşteptând în maşină, nu mai ştiu pe cine şi de ce, şi am auzit melodia la radio. Mi-a plăcut atât de mult, mai ales că ploua afară, vocea era răguşită, ce mai, era fix ce avem nevoie atunci. Nu mi-am dat seama pe loc că e melodia despre care îmi vorbise prietenuţa mea aşa că m-am chinuit să reţin câteva versuri ca să o pot căuta pe internet. N-am reuşit să notez, am uitat când am ajuns acasă şi a mai durat vreo săptămână până să o aud din nou. Am căutat atunci pe internet, am găsit-o, am ascultat-o pe îndelete şi brusc că mi-am dat seama că e aceeaşi melodie. Of, of, măi, măi! Tare mi-s uitucă! Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu