sâmbătă, 31 decembrie 2011

lista lui 2011


În fiecare an îmi fac câte o listă pentru anul care urmează. Nu prea reuşesc să bifez totul de pe ea, dar măcar încerc. Anul 2011 a fost singurul fără listă... Poate pentru că nu prea aveam speranţe să fac minuni anul ăsta, dar totuşi a fost un an din viaţa mea aşa că trebuie luat în considerare. Nu a fost un an atât de rău pe cât a fost 2010 sau 2009, dar nici cel mai bun din câte am trăit până acum. A fost un an în care am trecut multe praguri şi am vâslit uneori contra curentului. Iată câteva din împlinirile lui 2011:
  • m-am măritat (după vreo 10-11 ani de relaţie)
  • mi-am făcut găuri în urechi (da, la 30 de ani)
  • am mai tradus o carte (care m-a ţintuit pe scaun cele 3 luni de vară ale lui 2011 şi o jumătate din prima lună a toamnei)
  • din traducător autorizat am devenit pfa
  • am început să fac lumânări, hobby care s-a transformat într-un mic business (pe care sper să-l pot pune pe picioare la anul)
  • blogul meu a mai crescut (era tare micuţ anul trecut)
Acum că 2011 se apropie de sfârşit. Mă uit în urmă şi zâmbesc. Sper din suflet să zâmbesc mai mult în 2012, să nu mă mai încrunt la orice necaz, să-mi creez o mantie protectoare ţesută din linişte şi căldură sufletească. Vă urez un an nou cât mai fericit, în sânul familiei, încărcat cu zâmbete şi clipe dulci!

2 comentarii:

Tomata cu scufita spunea...

Sper sa ti se indeplineasca toate planurile si sa fii si mai fericita in 2012. si sanatoasa tun. si tu si familia ta. :)

Diana spunea...

îţi mulţumesc din suflet! Îţi urez tot ce e mai bun pe lume! An nou fericit!

Trimiteți un comentariu