vineri, 30 decembrie 2011

byron

Astăzi i-am descoperit pe cei de la Byron. Am prins, din greşeală, un concert al formaţiei înregistrat la salina Turda. L-am văzut pe HBO şi a fost extraordinar. Concertul compus din 2 părţi : prima - unplugged în mina Terezia, iar a doua parte - electric în mina Rudolf, este unul de excepţie. Nu este genul de muzică pe care o auzi oriunde şi pe care o ascultă oricine. Este o muzică deosebită, cu multă clasă... 
Emisiunea a fost prezentată de actorul Marius Florea Vizante, iar trupa a avut şi câţiva invitaţi de vază: Nicu Alifantis, Rene Popescu, Ioana Mântulescu, etc.
Am găsit pe youtube o mostră - dacă por să mă exprim aşa - din concert de care sper să vă bucuraţi acum de sărbători. Acest concert va apărea şi pe DVD la începutul lui 2012. Abia aştept... Până atunci, enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu