marți, 18 octombrie 2011

cercei... cercei...

sursa foto: adalee.ro
A trebuit să împlinesc 30 de ani ca să mă intereseze sau mai bine zis ca să am curaj să-mi pun cercei. Am încercat eu să mă mândresc cu nişte clipsuri, dar am nişte urechi tare mititele şi n-a mers. Într-o zi, acum vreo 2 săptămâni (dacă nu mai mult), mi-am luat inima în dinţi şi am intrat într-un magazin de bijuterii ca să-mi fac o idee despre ce înseamnă să-ţi faci găuri în urechi. Nu vroiam să-mi fac atunci, dar soţul meu a insistat foarte mult şi n-am mai avut scăpare. Am cercetat puţin pe internet înainte să merg ca să ştiu cam ce trebuie să fac să nu am probleme pe viitor cu vreo infecţie sau ceva de genul. Aşadar, am cerut cercei medicinali care arată oarecum ca cei din imagine şi am stat cuminte pe scaun în aşteptarea "traumei". Stau foarte prost la capitolul durere, aşa că m-am văitat puţin, dar nu într-atât încât să o pun pe fugă pe tânăra ce se căznea să-mi facă gaură şi în a doua ureche. M-a durut. Sincer. Trebuie să recunosc. Şi mă mai doare şi acum. Dar v-am spus, stau foarte prost la capitolul durere. Toată nebunia a costat undeva la 45 de lei şi a durat mai puţin de 10 minute cu tot cu discuţia de dinainte şi cu alegerea modelului de cercei. Mi-au pulsat urechile toată ziua, m-am agăţat în cercei de vreo două ori şi am reuşit să dorm cu ei câteva zile. Acum mi-a trecut şi sunt extrem de mulţumită că am bifat şi asta pe lista "îndeplinitelor".
sursa foto: breslo.ro
Deci, aştept să-mi faceţi cadou... nişte cercei... 

p.s. Îi ador pe cei în formă de ceainice :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu