joi, 15 septembrie 2011

eastwood. clint eastwood.

Stăteam acum vreun an cu prietena mea şi ne uitam la un film cu Clint Eastwood. Am convenit amândouă că nu ne place de nicio culoare. Întotdeauna când vedeam un film cu Clint Eastwood, schimbam canalul. Nu-mi plăcea şi pace! Dar, din fericire, s-a produs un click... Spun "din fericire" pentru că este un actor absolut extraordinar şi un regizor minunat. S-a întâmplat într-o zi din miezul săptămânii, undeva la sfârşitul anului trecut, cred, când am văzut din pură întâmplare un film cu el şi Meryl Streep, şi anume The Bridges of Madison County. Este un film produs şi regizat de Clint Eastwood, iar prestaţia lui m-a lăsat fără cuvinte. M-am uitat la film pentru Meryl Streep iniţial, dar filmul m-a impresionat profund. Apoi a urmat Grand Torino care a fost absolut superb. Şi apoi, n-a mai contat. Orice film cu Clint Eastwood rules.

Clint Eastwood în cifre 

Zilele astea am şi făcut un mic research despre el şi am aflat că are 7 copii cu 5 femei diferite dintre care 2 i-au fost şi soţii. Toţi copiii lui lucrează în industria filmului. A primit 4 Oscaruri dintre care 2 ca producător şi 2 ca regizor. Este cel mai în vârstă regizor care a oţinut un Oscar pentru cea mai bună regie (avea 74 de ani când a primit Oscarul pentru Million Dollar Baby). Se pare că are foarte mari probleme cu auzul, dar refuză să poarte un aparat auditiv în public.  Din 1964, a jucat rolul principal în 45 de filme artistice, din 1971 a pus în scenă 31 de filme, iar din 1982 a produs 24 de filme.

Până una alta, am văzut câteva episoade din seria Dirty Harry unde joacă rolul poliţistului Harry Callahan. Întruchipând acest personaj, intră în istorie cu două dintre cele mai cunoscute replici din filme ever

"Go ahead, make my day" 


"I know what you're thinking: 'Did he fire six shots or only five?' Well, to tell you the truth, in all this excitement I've kinda lost track myself. But being as this is a 44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: 'Do I feel lucky?' Well, do ya, punk?"

Aveţi aici şi linkul de pe you tube http://youtu.be/X0lvp7a7pmk . Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu