joi, 18 august 2011

I like PINA COLADA

Azi sunt într-o dispoziţie "indispusă" şi cred că cel mai normal este să vă împărtăşesc cum trec peste astfel de momente, deşi sinceră să fiu le depăşesc extrem de repede by my self... 
Well, I like the Pina Colada Song şi bineînţeles una dintre băuturile mele favorite atunci când mai ies în lume este celebra Pina Colada. Am mâncat odată şi o îngheţată cu această aromă şi mi-a plăcut tare mult. Mai sunt şi bomboanele acelea albe umplute cu pina colada de la Casali (este o punguţă simplă cu un papagal, dacă nu mă înşel).
Ei bine, dacă veniţi în vizită sau dacă mă invitaţi în oraş, ştiţi cu ce să mă surprindeţi! :))
Şi acum, pentru un "mojo" mai relaxat, de vară, şi pentru momentele de "indispoziţie" totală, să ne bucurăm de Rupert Holmes şi Escape.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu