joi, 16 iunie 2011

blogul meu are un an

Acum un an am publicat prima mea postare, adică mai exact asta... Când îmi amintesc starea în care eram atunci, mă cutremur şi mă înfior.
Acum ceva vreme, am schiţat într-o agendă postarea pe care vroiam să o scriu la aniversarea blogului meu şi pe care vroiam să o fac cât mai haioasă posibil. Ei bine, aniversarea bietului maisondecanelle a sosit şi a trecut fără ca eu să apuc să-i urez tot ceea ce se cuvine. Am fost pe drumuri şi am avut mai mult de lucru decât de obicei, aşa că nici prea mult timp la dispoziţie n-am avut. Din păcate, schiţa mea de atunci nu mi se mai pare potrivită acum şi nici nu cred că ceva prea haios ar fi "de treabă".
Noroc că am găsit pe internet o poză salvatoare cu Marilyn Monroe pe care o ador si care mi se pare une femme fatale din toate punctele de vedere. Deci, dragă blogule, neam din neamul meu, din sufletul meu (hi, hi, hi!!!), să-mi trăieşti şi să-mi înfloreşti că fără tine uit cine sunt cu adevărat!!!
Cam aşa! Dacă mă chinui puţin, poate îi fac o prăji... :))


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu