miercuri, 23 iunie 2010

10 lucruri pe care trebuie să le fac atunci când plouă

 


Azi m-am trezit pe la 6 dimineaţa. Ploua de mama focului, iar eu  urăsc ploaia cu pasiune. Cine mă cunoaşte, ştie că nu se poate vorbi normal cu mine în vremuri ploioase. 
Aşadar, m-am gândit la 10 lucruri pe care trebuie să le fac atunci când plouă pentru a scăpa de starea de nervozitate, şi anume :
1. Să nu merg la serviciu
2. Să beau o ceaşcă bună de cafea sau ceai
3. Să mă ascund în pat printre plăpumi şi păturici
4. Să citesc o carte bună
5. Să fac o baie fierbinte
6. Să mănânc ceva dulce, de casă
7. Să dorm în timpul zilei asemeni copiilor de grădiniţă
8. Să nu ies sub nicio formă din casă
9. Să nu mă gândesc la niciun fel de problemă, factură, job etc.
10.Să văd o comedie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu