luni, 12 decembrie 2011

pleasantville

Duminica m-am trezit cu noaptea în cap şi cu o durere groaznică în gât. Abia mi-a trecut răceala că am luat-o de la capăt. M-am prelins din pat în căutare de medicamente. Am luat un antibiotic, o aspirină efervescentă şi mi-am pregătit o găleată de ceai cald, cu miere şi lămâie. Bineînţeles că toată ziua mea s-a scurs între perne şi pături. N-am putut citi din pricina durerii de cap, dar am reuşit totuşi să mă uit la televizor o vreme şi am prins un film foarte bun pe care vi-l recomand din suflet. Este vorba despre Pleasantville. Lansat prin 1998, îi are ca protagonişti pe Tobey Maguire, Reese Whiterspoon, Joan Allen, Jeff Daniels, William Macy şi mulţi alţii. Este un film de colecţie, un film care te duce înapoi în timp, te face să vezi totul în alb şi negru şi te colorează atunci când te aştepţi mai puţin. Mi-a plăcut foarte mult, dar din păcate nu l-am prins chiar de la început, am pierdut primele 10 minute, cred. Iată şi trailerul, poate vă fac poftă...


 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu