miercuri, 21 decembrie 2011

o, brad frumos....


Zilele astea mi-am făcut bradul. A ajuns la mine într-o seară târzie. Nu am reuşit să mă ocup de el pe loc pentru că era chiar foarte târziu şi mi-am dat seama că din trei instalaţii nu merge decât una. Aşadar, a trebuit să amân împodobitul pentru a doua zi. Uscasem deja câteva coji de portocale tăiate în formă de stea, iar ardeii roşii îi avem la uscat din octombrie. Conurile le-am adunat prin primăvară, iar nucile le-am primit de la părinţii mei. Singurele podoabe care lipsesc sunt dulciurile. Anul ăsta n-am să cumpăr bomboane pentru pom, ci am să fac turtă dulce pe care am să o agăţ în brad ca să aibă Moşul ce să pape când vine în vizită! :) Mâine am să postez poze cu spărgătorul meu de nuci şi celelalte decoraţiuni.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu