duminică, 11 septembrie 2011

happy sunday

E duminică. E o duminică în care nu am atât de mult de lucru. Am reuşit chiar să văd un film fără să mă stresez prea tare. Acum, după ce am citit nişte informaţii pentru un test de traducere, am început deja să-mi "încolţesc" textul să văd dacă reuşesc să mă descurc onorabil. Până una, alta, iată câteva lucruri care mă fac să zâmbesc azi:
1. Ochelarii mei cei noi. Ultima pereche a "decedat" acum o lună, cred. Nu ştiu din ce motiv, dar oricum erau din aceia fără ramă, mai pretenţioşi, pentru oameni care-i poartă doar 3 minute pe lună. Eu, în schimb, cam am nevoie de ei tot timpul. Aşa că s-au hotărât să mă părăsească fără ca măcar să mă întrebe înainte. Şi chiar când aveam cea mai mare nevoie de ei... Dar tot răul spre bine, mi-am luat alţii mai buni pe care îi ADOR.

2. Teancul de cărţi care a crescut pe noptiera mea. Am început ultima carte a lui Murakami cam de o lună, dar nu prea am reuşit să termin nici măcar primul volum din pricina lipsei timpului. Plus că am cumpărat o parte din colecţia de la Gazeta Sporturilor, cu excepţia primelor două volume ale lui Bruckner, pentru că le am deja. Deci, am luat doar Marc Levy şi Frederic Beigbeder. Am mai primit de la draga mea surioară "Nesuferitele zile de luni" a lui Arnon Grunberg pe care mi-o doream de muuuuuultă vreme. 



3. Şi florile....




Cam atât... Pe voi ce vă bucură azi?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu