miercuri, 10 august 2011

Status: need for coffee

Iată-mă printre rânduri, făcând o pauză scurtă şi sperând ca ziua să se încheie aşa cum îmi doresc, şi anume cu foarte mult spor la muncă.... Am tras chiulul câteva zile (dar să nu credeţi că am stat degeaba) şi am adunat un număr considerabil de pagini nelucrate la traducerea mea. Din fericire, cauza a fost nobilă, dar despre asta am să povestesc la momentul potrivit. Deocamdată postez aici, ca să ştie toată ţara, că plec 2 zile (mai precis în week-end) cu scopul sigur de a nu face ABSOLUT NIMIC, decât ceea ce am chef. Adică, mai pe româneşte, "voi suferi" o mică escapadă, zic eu, binemeritată, care sper să-mi încarce bateriile care mi-au mai rămas de încărcat (nu de alta, dar multe mi s-au ars deja). 
Bucuraţi-vă şi fiţi alături de mine, care lucrez de aproape două luni zi lumină, fără încetare, deşi ştiu că mulţi dintre voi ar simţi nevoia unui astfel de răsfăţ. Ca să vă fac puţin în ciudă, am să vă mai spun că merg aici şi am să vizitez cât mă vor ţine picioarele şi portofelul tot ce se poate de aici. Dacă aţi fost deja pe acolo, primesc cu mare drag orice sfat, dar până atunci, mă îndrept de şale şi-mi mai fac o cafea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu