miercuri, 23 martie 2011

Toploader - Never stop wondering

   Pentru că azi e zi de muzică, m-am gândit să ascult ceva din playlist-ul Guerilla, fiind unul dintre posturile de radio care mă însoţeşte de obicei când am mult de lucru sau când sunt pe drumuri. Deci, azi vin cu Toploader, o trupă formată prin 1997, dezbinată prin 2003, care revine cu forţe proaspete în anul de graţie 2011 cu un nou single şi un nou album... Cântarea de azi le aparţine, se numeşte Never stop wondering şi mă face să-mi deschid sufletul înaintea soarelui de primăvară. Pentru că nu am găsit versurile melodiei şi nici nu am vrut să fac scufundări prin apele adânci ale internetului ca să le caut, am să vă dau un sfat care nu are legătură cu cântecul, ci cu primăvara. 
  În fiecare an, la începutul primăverii, toate florăriile sunt inundate de ghivece colorate cu primule, şi în fiecare an, cumpăr una sau două, de culori diferite, doar de dragul de a-mi invita primăvara în aşternuturi.... Le aşez pe geamul de la dormitor, iar dimineaţa când mă trezesc le văd zâmbindu-mi poznaş, semn că e momentul să las cojoacele supărărilor vechi la o parte...
  Aşadar, cumpăraţi primule şi bucuraţi-vă de soarele dulce-acrişor ! :)) 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu