joi, 11 aprilie 2013

life update


Deşi stau prost cu timpul, am rămas totuşi adepta smoothie-urilor matinale...

pauză de cafea undeva în drum spre casă 
homemade pizza ... the best... 

pe drumuri ... 

după o zi în ploaie => guilty pleasure
lalele de la soţ


Nu, nu mi-am luat liber. N-am fost nici în concediu, deşi visez la unul. N-am stat nici ascunsă sub plapumă în vreo depresie. Am lucrat. Mult şi bine. Şi sper ca pe viitor să fie şi cu succes. 

Am făcut multe drumuri, am cunoscut oameni noi, am adunat multe informaţii şi prin urmare, multe hârtii, am luat decizii, am făcut concesii, mi-am urmat principiile şi trăiesc cu speranţa că toată truda şi neliniştile din ultimele săptămâni să fie răsplătite. Am să povestesc despre tot şi toate la momentul potrivit. Acum e prea devreme şi prea haotic totul ca să-mi pot aşterne în voie gândurile. 

Până una alta, îmi încep toate dimineţile tot cu câte un smoothie/suc de fructe, depinde de ce conţine coşul meu cu bunătăţi, şi plec la drum cu speranţa că va fi soare. Până acum n-am umblat decât pe vreme îmbufnată cu ploaie şi vânt. Deşi am simţit nevoia de mai multă cafea în săptămânile astea, m-am străduit să rămân la una singură şi aia cu miere, fără lapte, dar fierbinte şi tare. 

Pentru că am primit de ziua mea o maşină de pâine şi m-am trezit într-o după-masă flâmândă, cu frigiderul aproape gol, cu altele mai importante de făcut decât gătitul, am pus maşina la lucru şi până mi-am mai rezolvat din hârtii, a ieşit o minune de blat de pizza gata frământat şi dospit. L-am întins, l-am pudrat cu mirodenii proaspăt pisate în mojar (care, by the way, e magic), l-am îmbibat cu un suc de roşii primit cadou de la soacră peste care am spart o bucată bună de tofu şi ...  un ou. Deşi nu prea mai mănânc ouă, am zis totuşi că merită să-l pun acolo mai ales pentru aspectul comercial... :))

Chiar dacă am tot fost pe drumuri, ştiţi bine că nu plec de acasă fără o carte în geantă. De data asta a fost Evanghelia după Pilat despre care v-am şi povestit aici.

Am scăpat la Raffaello într-o după-masă. După ce am umblat toată ziua prin ploaie, a trebuit să mă cadorisesc aşa că am desfăcut cutia primită cadou de Paşte de la mama mea. Ce bine a prins! 

Încerc din răsputeri să am o oarecare continuitate pe blog, dar nu mereu reuşeşc. Deocamdată sunt aici, doar puţin mai ocupată decât de obicei. Staţi pe aproape!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu