vineri, 8 februarie 2013

my bucket list





M-am gândit mult înainte să scriu postarea asta şi nu pentru că nu ştiu ce vreau să fac, ci pentru că n-am mai pus pe hârtie astfel de visări de foarte multă vreme. Probabil că vremurile triste mă împiedică să alunec în visare, dar încerc din răsputeri să-mi menţin tonul optimist şi pozitiv.
 
The bucket list sau lista cu lucrurile pe care vrei să le faci înainte să mori e foarte simplă pentru mine. Sunt sigură că se va modifica în timp, poate am să şi bifez câte o căsuţă încetul cu încetul, însă momentan arătă cam aşa:
  
  • să scap de datorii, de oricare fel ar fi: financiare, sufleteşti, morale, bancare etc.
  • să am casa mea cu locul meu de citit, cu o bucătărie oldies, but functional, cu grădina mea de legume, cu...
  • să beau cafea Kopi Luwak
  • să fac cursuri de yoga
  • să văd biblioteca Vaticanului
  • să scriu o carte
  • să am un atelier pentru minunile mele handmade
  • să învăţ să trag cu arma
  • să merg la Viena pentru concertul de Crăciun şi târgul de Crăciun
  • să văd baletul "Spărgătorul de nuci"
  • să fac un curs de fotografie
  • să-mi iau un aparat foto profesional
  • să văd o fabrică de sticlă
  • se beau o şampanie veritabilă
  • să văd o expoziţie Dali
  • să merg la un spa
  • să văd aurora borealis
  • travel around the world
  • să călătoresc cu Orient Express
Deocamdată mă opresc din visare. Sper ca într-o bună zi (sau mai bine zis, imediat ce-mi permite portofelul) să trec şi la fapte ... 

Şi acum, ca o curioasă ce mă găsesc, aştept să văd voi cu ce vă lăudaţi la capitolul "de făcut într-o viaţă"!
 

3 comentarii:

Ela Iliesi spunea...

In afara de cafeaua Kopi Luwak le inteleg pe toate

Acestea doua trebuie puse in ordine inversa:
să fac un curs de fotografie
să-mi iau un aparat foto profesional

stiu fiindca am firma de cursuri si curand vom lansa si cursul de tehnica fotografica iar aparatul e conditie de participare

Eu imi tin contabilitatea aici http://bucketlist.org/list/elailiesi/

E o placere sa te uiti pe lista la 6 luni, un an si sa vezi ca mai poti bifa ceva

Tomata cu scufita spunea...

of, de cand ma tot gandesc sa-mi fac un bucket list pe termen lung... nu stiu de ce n-am gasit inca curajul. poate pentru ca mi-e teama ca se vor aduna prea multe si ca vor ramane multe nebifate. :(

Diana spunea...

@tomata cu scufita: Sincera sa fiu, si eu am pus acolo ce mi-a venit pe suflet. Sper sa bifez cat mai multe si sa adaug tot mai multe... Trebuie sa avem speranta ca vom face cat mai multe in viata asta si lista asta e de fapt un reminder pentru suflet... Eu asa o vad...
@Ela Iliesi: Mie imi place sa testez cafele, iar asta e una dintre cele mai apreciate. O data in viata merita efortul, asa cum merita orice investitie dictata de suflet si gust... Ma bucur ca ai trecut pe aici...

Trimiteți un comentariu