vineri, 4 ianuarie 2013

Un an nou ...

sursa foto

De sărbători parcă mă apucă mereu nostalgia...

Îmi amintesc momente din copilărie, pe vremea când nu gândeam atât de mult, când sufletele erau mai calde, când eram mai mulţi în familie, când aprindeam artificii beţişoare, simple, luminoase, nezgomotoase, când iarna era iarnă şi vacanţa doar pentru mine.

Mă gândesc la cât de mult timp a trecut de atunci, la cât de greu e să supravieţuieşti, la cât de imposibil e să-ţi faci un loc al tău în lume, la cât de complicat devine un zâmbet, la cât de departe pare a doua copilărie. 

Îmi doresc un an cu linişte, un an pentru mine şi sufletul meu! La mulţi ani!

De mâine încep cu postări noi, am în desagă reţete, cărţi, poveşti şi sfaturi de bine! Pe mâine!
 

2 comentarii:

Tomata spunea...

Iti doresc un 2013 plin de noroc si sanatate. si multe dorinte implinite.

Diana spunea...

Multumesc din suflet!

Trimiteți un comentariu