luni, 3 decembrie 2012

Gătitul cu Lorraine Pascale

sursa foto

Una dintre măruntele mele bucurii este şi Lorraine Pascale. Ador emisiunea ei, stilul fresh, rapid şi relaxat în care găteşte. Nu toate reţetele ei sunt pe gustul meu pentru simplul fapt că mi-am schimbat modul de a mânca, dar asta nu înseamnă că nu mă uit cu mare plăcere la emisiune. Ştiu despre ea că a avut o copilărie destul de dificilă. A fost adoptată de mică, iar după ce părinţii ei adoptivi au divorţat, a rămas cu mama ei. După ce aceasta s-a îmbolnavit, a fost dată în grija altor familii (în jurul vârstei de 7 ani), însă ulterior s-a întors la mama ei adoptivă. A fost fotomodel, dar a renunţat din pasiune pentru gătit. Acum este extrem de celebră, are la activ câteva emisiuni şi cărţi despre gătitul rapid, simplu şi natural. Pe mine una mă relaxează foarte mult emisiunile ei pe care le urmăresc pe youtube când fac câte o pauză de lucru. Aveţi mai jos primul episod din Lorraine's Fast, Fresh & Easy Food. Enjoy (cos I certainly am)!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu