marți, 13 noiembrie 2012

filme cu supereroi

În ultima vreme am tot văzut filme cu supereroi şi parcă anul ăsta regizorii au mers mai mult pe umanizarea personajului principal. Asta am simţit şi văzut atât la Batman, cât şi la Spiderman. Deşi sunt un fan al acestor serii de filme, până acum Spiderman chiar era pe ultimul loc în topul preferinţelor mele. Din fericire, au schimbat actorul şi asta m-a făcut să-i mai dau încă o şansă. În plus a jucat şi Emma Stone care este o favorită în ce mă priveşte. Aşadar, m-am uitat la The Amazing Spider-man cu Andrew Garfield şi mi-a plăcut tare mult. E un fel de Batman Begins. Really. Tonul a fost cam acelaşi.
Şi pentru că tot am adus vorba despre Batman, The Dark Knight Rises chiar a fost minunat, poate nu atât de minunat ca The Dark Knight (şi aici mă refer doar la Heath Ledger care a făcut un Joker absolut senzaţional), dar merită toată atenţia. Distribuţia a fost una de excepţie, dacă nu mă înşel vreo 3 actori din Inception au jucat aici cu tot cu Tom Hardy care chiar a fost cireaşa de tort. Este unul dintre actorii mei favoriţi, chiar este extrem de versatil şi are o voce absolut fantastică. 
Pentru la anul aştept Iron Man 3, Robert Downey Jr. fiind din punctul meu de vedere actorul perfect pentru rol. Şi o continuare la Hulk. Mi-a plăcut mult interpretarea lui Edward Norton. Din păcate, am văzut The Avengers şi Hulk a fost jucat acolo de Mark Ruffalo, un actor bunicel, dar aş fi preferat să fie o constantă şi la Hulk ca şi la ceilalţi. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu