joi, 3 mai 2012

star trek: enterprise

sursa foto
Când am zile grele, încărcate, în care simt că nu-mi merge nimic sau când pur și simplu sunt frântă de oboseală, mă relaxez uitându-mă la un serial. De data asta e un serial SF. Întotdeauna am fost fan Star Trek. Mi-a plăcut și-mi mai place încă. Mă satur repede de poveștile siropoase din seriale de genul Grey's Anatomy. Nu mă doare dacă pierd vreun episod, dar la un serial ca Star Trek chiar mă relaxez din plin și vreau să savurez fiecare moment. De data asta urmăresc pe net, de câte ori am puțin timp liber, seria Enterprise. În afară de Deep Space Nine, le-am cam văzut pe toate și n-am fost dezamăgită până acum.

Având în vedere că am petrecut, din nou, weekendul lucrând, și de data asta am cam pierdut și nopțile, și având în vedere că am lucrat și în pauza de 1 mai, am reușit cu greu să-mi restabilizez ritmul normal de viață, pentru că am fost pur și simplu epuizată. Din fericire, mi-am îndeplinit îndatoririle deși, inițial, mi-a fost teamă că n-am să reușesc să termin la timp. Nu mi-am permis să mă uit la prea multe episoade din Star Trek: Enterprise, dar sinceră să fiu, face toți banii. Sunt foarte curioasă dacă printre voi există cineva care se uită la serialul ăsta. Ce ziceți, sunteți pe acolo?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu