miercuri, 23 mai 2012

3 a.m.

sursă foto
Da, m-am trezit la 3 dimineața. Nu pentru că ar fi trebuit, ci pentru că n-am mai fost în stare să dorm. Poate că am prea multe pe cap, poate că ploua prea tare, poate că visul meu luase sfârșit. Nu știu ce și cum s-a întâmplat, dar n-am mai putut pune geană pe geană până când s-a luminat de ziuă, iar eu începusem deja să mă plictisesc de stat cu ochii holbați la tavan. 

M-am gândit la toate. Am rememorat tot ce s-a putut până m-a luat cu transpirații. M-am plimbat prin casă. Am băut un ceai. Mi-am spălat frigiderul. Da, da, la 3 și ceva dimineața. Am curățat prin bucătărie. Am deschis larg ferestrele și am vorbit cu ploaia ce nu mai contenea cu poveștile. Și am stat așa mult și bine până m-a luat frigul. Am încercat să citesc și n-am reușit. Parcă eram mult prea gândită. 

Oricum, treaba asta mi-a dat toată ziua peste cap. M-am dat jos din pat pe la 8 fără ceva, am băut un suc mare de grapefruit și m-am apucat de treabă. Am avut ochii împăienjeniți toată ziulica și starea unui om fără sentimente. 

Voi ce faceți când nu puteți dormi?

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu