joi, 26 aprilie 2012

chase & status - end credits feat plan b

M-am străduit de la primele ore ale zilei să rezolv probleme pe care din păcate n-am reușit să le dreg nicicum, oricât m-aș fi chinuit și oricât aș fi încercat. Și atunci, am știut. Nu mai era în puterea mea să le rezolv, efectiv nu mai ținea de mine. 

În toți anii ăștia n-am făcut altceva decât să mă educ și să gândesc pozitiv orice ar fi, orice problemă monstruoasă aș simți că mă paște... Iar azi am reușit! Am lăsat totul baltă și m-am bucurat de soare. Am făcut tot ce am putut independent de probleme și gânduri negre. Și știți ceva? Nici n-a fost greu pentru că am gândit continuu că undeva, acolo sus, cineva veghează asupra mea și că sunt lucruri pe care eu, un biet om, nu le pot ține în frâu. Și pe lângă asta am o familie mare și frumoasă care reușește să scoată din mine tot ce e mai bun și mă vrea așa cum sunt. 

Și-apoi dacă așa-i situația, atunci trebuie să-l las pe ĂL DE SUS să-și facă treaba cum știe el mai bine, să aibă grijă de mine și noi așa cum crede el că e mai bine și să-mi dea cât mai multe zâmbete și cât mai puține momente cu fruntea încruntată.

Vă las în compania muzicii... Enjoy!

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu